Większy wybór artykułów do huśtawki ogrodowej jest na naszym drugim sklepie internetowym
Oto link: 
ogrodowe.anawer.pl
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Wysyłka i Zwroty

Wysyłka i Zwroty

Wysyłka i Zwroty

Wysyłka - firmą kurierską DPD
Po otrzymaniu na maila informacji że TOWARY WYSŁANE należy w następnym dniu wyglądać na kuriera. 
Niezbędny jest na list przewozowy numer telefonu odbiorcy paczki dla kuriera w razie problemów z dostarczeniem paczki.
Kurier dostarcza paczki od godziny 8.00 - 17.00, nie ma możliwości zastrzegania godzin dostawy dlatego prosimy o podawanie adresu pod którym mogą państwo odebrać paczkę w tych godzinach.
Kurier dokonuje 2 próby dostarczenia paczki pod adres na paczce, jeśli nikt nie odbierze to paczka wraca do nadawcy a firma kurierska nalicza nam podwójny koszt przesyłki.

Dostarczamy paczki dowożone przez kuriera do punktu (PickUp) - paczkomaty, (żabka, i inne)
 lub na podany adres dostawy - wybieramy podczas zakupu.


Zamówienia przyjmujemy tylko przez sklep internetowy który nadaje numer zamówienia.
Koszt przesyłki:
Przelew: paczka do 2kg - 16 zł (1szt.), do 5kg - 18zł, do 10kg - 20zł, do 20kg - 25zł

Dla kuriera liczy się waga paczki rzeczywista albo objętościowa zawsze ta większa.
W paczce do 5 kg zmieszczą się np. 2 siedziska i 1 daszek (jeden koszt 18 zł)
Warto przy zakupie kilku przedmiotów napisać do nas email i zapytać o koszt przesyłki. 
Przedmioty staramy się łączyć i jak najwięcej zapakować w 1 paczce dla obniżenia kosztów wysyłki.
Zależy to głównie od wielkości i kształtu przedmiotów.
Przedmioty małe (tkaniny: siedziska, daszki) są zapakowane w foliopaki a większe (poduchy) w karton z 3-warstwowej tektury o zwiększonej wytrzymałości.


Paczek nie wysyłamy za pobraniem.
Wysyłamy dopiero po wpłynięciu pieniążków na nasze firmowe konto bankowe.
Za dużo osób kupuje na zgadywankę a potem nie odbiera od kuriera a my płacimy dwa razy koszt przesyłki.

Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem przysługuje Państwu możliwość odstąpienia od umowy i zwrot zakupionego drogą wysyłkową towaru w ciągu 14 dni od daty wydania, o ile nie był on używany, nie nosi on śladów użytkowania i znajduje się w oryginalnym opakowaniu pocztą polską.
Pieniądze za zwrócony towar odsyłamy przelewem bez kosztu przesyłki po dostarczeniu do nas zwracanego towaru.
Towar odsyła Klient na własny koszt oraz dołącza wydrukowany i podpisany protokół zwrotu towaru z załączonym paragonem.
Tutaj możesz pobrać druk.
 
Protokół zwrotu
Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela - jest to kurier . 
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep. 
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
 

Życzymy udanych zakupów.
Nasz adres: Firma Anawer ul. Świerkowa 31 42-290 Blachownia

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu